Veckans skräckis

Darling och jag har myst mycket senaste veckan och kollat film och bara haft det jättebra tillsammans, precis som det ska va. =)

Såg en film härom kvällen som jag laddat ner, skräckfreak som jag är, men som jag tyckte var mer thriller. Bra var den iaf, så ladda ner Eden Lake.. Ska nog ge en varning också för att det är rätt mycket blod och känsliga tittare bör nog ha någon att hålla om och en kudde att hålla för ögonen när det blir som värst..;-) Men titta på den, den är helt klart sevärd för den som gillar ruggiga filmer.. ;-) Har börjat få Darling att gilla skräck mer och mer nu vilket är toppen because I love It and always will... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0