Ulv i fårakläder

Fick post från farbror polisen idag. Misshandels-fallet är nedlagt mot vakt-svinet på Engelen, tyvärr, i brist på bevis.  Kuvertet var oerhört jobbigt att öppna, men beslutet var ändå skönt att höra på sätt och vis, för jag hade aldrig orkat med en rättegång nu i vinter, jag pallar inte det just nu.. mår som jag gör redan och en rättegång hade inte gjort det lättare.. Jag var anmäld för förolämpning där för att jag kallat en servitris för känslokall hora i samband med misshandeln som hon bara stod å såg på.. Det var återkallat.. och nedlagt.. Men det förstod väl vilken frisk människa som helst!?

Vilket skämt att ens anmäla mig för förolämpning!
. Vaktidioten ville bara ha något att anmäla mig tillbaka för.. för inte var det servitrisens idé iaf... Ha ha, tillåt mig smålé....

Alltså, ingen rättegång, men jag har iaf gjort det jag kunnat och visat min ståndpunkt för svinet/svinen. Man gör inte mig illa bara sådär och kränker mig utan att jag tar till åtgärder..

Jag har med min anmälan visat min stolthet, och det är jag glad över att jag gjorde. Hade aldrig bara låtit honom gå, utan att bry mig dagen efter. Jag "nöjer" mig med polisens beslut, även om det hade varit fint att få det där svinet inför rätta. Tyvärr fanns inga vittnen och något som kunde styrka ytterligare, just därför blev det nedlagt. 

Hoppas och tror att jag fått Robin-den jävla "vakt-svins-nollan" att iaf tänka efter en extra gång, nästa gång, innan han tar fram handbojjorna och behandlar en människa med våld och kränkning. Särskilt en tjej också som är mycket mindre än honom- fatta vad feg man är som kille... och vilket behov man måste ha att trycka ner nån, vem som helst, bara för att få ut sin egen aggression!

Men han fick några samtal från polisen, han blev säkert så jävla nervös att det kom en bajs i brallan, och brevet som kom hem till honom lär han ju vara mycket gladare och mer lättad över än vad jag är idag.. Hoppas han får sig en tankeställare som sagt innan han ger sig på nån nästa gång.. 

Såna vakter kommer alltid vara som dom är, tills dom slutar att jobba som vakter, blir anmälda, fällda och får gå i terapi, kontrollmänniskor som utövar sin "makt" på oskyldiga.

Ordningsvaktsbricka

Själv har jag fått men för ett bra tag framöver av den här händelsen. Den är säkert barnmat för honom, men jag ryggar varje gång jag ser en sån här bricka, mår illa, får ångest och känner ett enormt HAT gentemot "entrevärdar" och vakter. Det är vad jag gör. (även om jag är så pass klipsk att inse att alla faktiskt inte är svin, men nog går det många ulvar i fårakläder därute, inte sant!?)

Jag spyr på dom svinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0