Till alla päls-horor på Östermalm

VARNING för EXTREMT STARKA BILDER 
och alla andra som bär äkta päls här i världen utan att för en sekund tänka på vad det egentligen är dom bär, i vilket syfte, och vilken sjuk industri dom gynnar och lägger sina pengar på..


Det här är fruktansvärt, absolut fruktansvärt, och första gången jag såg det själv så kunde jag inte sluta tänka på det här och dom starka bilderna på djuren, som får lida, för människors patetiska fåfänghet. Jag kan inte förstå, än hur fattig man än må vara, hur man kan vara så hjärtlös och flå levande djur för att tjäna pengar. Allt är en enda industri- pengaindustri. Dom här människorna kan ju inte sova gott om natten. Spelar ingen roll om man har en familj att mätta, man gör bara inte sånt här om man är mänsklig, såvida man inte är av den psykopatiska sorten, för det kan väl aldrig finnas "normala" människor som tar såna här jobb?

Usch vad förbannad och ledsen jag blir!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0