Hur Östermalm får mig att känna..

Nu ska jag lägga mig och sova några timmar för att sen kliva upp och ta mig iväg till läkaren kl 14 på Ö-malm.

Östermalm får mig att känna mig ful, fet, trött och grå. Att gå omkring där, där alla är så jävla uppklädda till tänderna att man spyr, är skitjobbigt tycker jag. Man känner sig som en grå mus mitt bland vita hermeliner.. usch, jag föraktar verkligen dom där rikingarna, och jag medger att jag kanske har fördomar, men jag tycker dom är så jävla fisförnäma där dom går i sina märkeskläder och skyhöga klackar mitt i vintern. Uppsminkad till öronen, överdrivna, och alla ser fucking likadana ut med sin backslick-look eller extensions som svallar över axlarna i perfekt läggning..

Ser jag nån med päls idag ska jag göra mitt bästa för att hosta upp frukosten över denne och skylla på vinterkräksjukan.. 

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0