Änglarnas kuddkrig

Fick en oroskänsla i magen nu. Det gillar jag inte att ha, men jag tänker inte tala om varför eller vad den handlar om. Känslor, ja känslor, det är inte lätt ibland eller så är jag bara trött. Darling ligger i sängen och sussar sött. Hm. Suck. Fan ta vintern, den som får mig att må så här bajs också.
 
Härligt iaf att snön har kommit och jag hoppas innerligt att en decimeter ligger kvar som ett vitt täcke på marken, det blir så mycket ljusare då, och det gör att jag mår bättre och lättare kommer upp och får nånting gjort.

Ni ser ju, vad fan gör jag uppe nu kl 10? Det är ljust ute och jag tackar änglarna som har kuddkrig däruppe nånstans!


Nu ska jag krypa ner hos hjärtat igen som ligger och småsnarkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0