Pippnick?

Nä Petra det blev tyvärr ingen premiär för mig själv i parken ikväll.

Det blev en tupplur i soffan, sen messade herr Lager vid 23 å skulle ut en kort sväng, men då hade jag inte duschat eller nånting å kände mig helseg så jag blev hemma istället.

Nu senaste timmarna har jag suttit å snackat med en kille som kontaktade (läs raggade upp) mig på Beta.. hehe.. han är skittrevlig och har inte frågat än efter en endaste tuttbild eller nånting sexfixerat som man är så van att internet-karlar gör.. Nä vi ska faktiskt ses till veckan på en promenad. Sjukt, men det pirrar lite bara när jag snackat med honom några gånger, han verkar bra.. eller ja, han är jäkligt trevlig att chatta med iaf, sen får man se. 7 år äldre än mig också så han kanske är lite mognare än alla lammkött jag haft tidigare förhoppningsvis. Bor också ett stenkast ifrån så man kan ju hoppas på något bra utav det här för en gångs skull.

Meeeeeeen nu ska jag inte säga nåt mer. Dejt till veckan alltså. Ska bli nice, men känner mig nervös redan nu, särskilt med tanke på att jag har gult hår..haha, men Stefan 47 på jobbet, för övrigt en attraktiv man i sina bästa år, tyckte det var fint.. ha ha.. En boende tyckte jag var finare förut, vilket jag har full förståelse för.. ;-) ska som sagt shamponera mera med silvershampot å se om det dämpar sig i gulheten.. men jag såg ändå okej ut idag när jag hade mitt leopard-hårband virat runt skallen tyckte jag. Hade picnick (piknic, picknik, PiPPNiCK =)- hur fan stavas det egentligen?..nåväl) på jobbet idag utanför på gräset med massa andra gruppboenden. Jättemysigt att sitta i solen med en korv me´bröd i trevligt sällskap. Träffade en personal- en kille som jobbar på stället mittemot där jag ska börja på intro och också jobba i sommar som var intressant, å han sa att det skulle bli kul att jag börjar jobba där. Snygg var han också. Not so bad. Så....

Det här kommer nog bli en fin sommar- det känner jag på mig! ;-) Trevligt nytt jobb, nya jobbarkompisar som verkar suvve, dejt på ingång och härligt fin lön på det.

Nä Petra det blev tyvärr ingen premiär för mig själv i parken ikväll.

Det blev en tupplur i soffan, sen messade herr Lager vid 23 å skulle ut en kort sväng, men då hade jag inte duschat eller nånting å kände mig helseg så jag blev hemma istället.

Nu senaste timmarna har jag suttit å snackat med en kille som kontaktade (läs raggade upp) mig på Beta.. hehe.. han är skittrevlig och har inte frågat än efter en endaste tuttbild eller nånting sexfixerat som man är så van att internet-karlar gör.. Nä vi ska faktiskt ses till veckan på en promenad. Sjukt, men det pirrar lite bara när jag snackat med honom några gånger, han verkar bra.. eller ja, han är jäkligt trevlig att chatta med iaf, sen får man se. 7 år äldre än mig också så han kanske är lite mognare än alla lammkött jag haft tidigare förhoppningsvis. Bor också ett stenkast ifrån så man kan ju hoppas på något bra utav det här för en gångs skull.

Meeeeeeen nu ska jag inte säga nåt mer. Dejt till veckan alltså. Ska bli nice, men känner mig nervös redan nu, särskilt med tanke på att jag har gult hår..haha, men Stefan 47 på jobbet, för övrigt en attraktiv man i sina bästa år, tyckte det var fint.. ha ha.. En boende tyckte jag var finare förut, vilket jag har full förståelse för.. ;-) ska som sagt shamponera mera med silvershampot å se om det dämpar sig i gulheten.. men jag såg ändå okej ut idag när jag hade mitt leopard-hårband virat runt skallen tyckte jag.
Hade picnick (piknic, picknik, PiPPNiCK =)- hur fan stavas det egentligen?..nåväl) på jobbet idag utanför på gräset med massa andra gruppboenden. Jättemysigt att sitta i solen med en korv me´bröd i trevligt sällskap. Träffade en personal- en kille som jobbar på stället mittemot där jag ska börja på intro och också jobba i sommar som var intressant, å han sa att det skulle bli kul att jag börjar jobba där. Snygg var han också. Not so bad. Så....

Det här kommer nog bli en fin sommar- det känner jag på mig! ;-) Trevligt nytt jobb, nya jobbarkompisar som verkar suvve, dejt på ingång och härligt fin lön på det.

Great!

Nu ska jag kolla på Halloween 2007- remake. Hoppas den är äckligt ryslig så jag hoppar högt i soffan.



Kommentarer
Postat av: Syrran

Så roligt att läsa när det känns positivt. Det kan du behöva i ditt liv... Njut av sommaren och det vackra vädret. Lycka till med dejten. Ulf längtar efter en svåger. Hi Hi....

Kram kram

2008-06-01 @ 21:00:01
Postat av: Leopadhonan her self

ha ha.. tack. ja vi får väl hoppas det är min tur snart va!? =) tycker det börjar bli dags.. Kram!

2008-06-02 @ 16:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0