dödens dödstrött

Alltför ofta ser det ut såhär på min diskbänk nuförtiden.

Eller nuförtiden, det har sett ut så hela vintern, men nu tycker jag väl att jag borde kunna skärpa mig när det är sommar snart och jag får min energi av solen och så, jag borde verkligen orka. Men nu är jag inte van att jobba så jag är dödens dödstrött när jag kommer hem från jobbet, och sover jättemånga timmar iaf så disken den får stå kvar, ibland tills det luktar apa, jo det är sant, eller tills jag får främmande, vilket inte är överdrivet ofta, men då brukar jag skärpa till mig iaf. Summan av kardemumman;

Så kära vänner, tycker ni fortfarande att jag har det lika fint här hemma? ;-)

    

(iofs så hänger väl inte allt på disken direkt- eller jo- en stor del faktiskt när man bor i en etta med öppen planlösning. Är det odiskat så ser det helt enkelt förjävligt ut! )


P.S. Ni från intresseklubben antecknar va!? D.S (extremt intressant blogginlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0