Att vara förvirrad;

Helvettes jävla håriga dvärg-pungråtta!!!!!

Jag såg på Lyxfällan på tvn och hörde ordet "deklaration" och kom helt plötsligt på att jag har glömt att deklarera!!! GAAAH!! Gjorde en deklaration på internet nu, vilket betyder att jag troligen kommer få en förseningsavgift på TUSEN spänn eftersom den skulle varit inne den 5a maj.. Satans jävla balle vad less jag blir. Varit så himla förvirrad på slutet och ja, jag får väl skylla på det och sjukskrivningen som precis upphörde 1a maj, nytt jobb, a-kassa hit å fk dit.

Men sug så jäkla irriterande, jag som var så glad över att endast betala in 326 spänn i år i restskatt, är van att få några tusen i restskatt nämligen, så nu blir det över en tusenlapp iaf säkert..

Snälla skattegudar kan ni inte låta mig slippa förseningsavgiften!!!!?


SKIT OCKSÅ!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0