Att vara förvirrad del 2;

Det slog mig preciiis när jag gick in på Handels A-kassa att brevet jag skickat till dom idag innehållandes ett viktigt arbetsgivarintyg- som jag väntat i en vecka på från förra jobbet- det brevet skrev jag helt korrekt Handels A-kassa på, men adresserade till Försäkringskassan.. Båda ligger visserligen i ÖStersund, hoppas att posten hajjar att det ska till a-kassan, annars får jag börja om igen. Ringa lönekontoret för ett nytt intyg, vänta en vecka till, skicka till a-kassan, och bli ännu fattigare i väntan på att mina a-kassepengar ska börja rulla.

Å- snälla posten skicka det till a-kassan är ni gulliga!!

Jag börjar undra om jag borde vara sjukskriven fortfarande med min förvirring..

Sug sug sug en ådrig gammal svensson-balle!!


Kommentarer
Postat av: Cindy

Oj då fan skit.... hoppas det löser sig o att brevet kommer dit det ska o att du slipper förseningsavgift för skatten......=(. Ibland är man helt förvirrad, så blir allt tokigt.

2008-05-30 @ 09:32:16
Postat av: Smulan

Vad jag vet så läser posten breven nerifrån och upp, men hoppas det fixar sig ändå

2008-05-30 @ 21:49:49
URL: http://smulanspassioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0