All alone.

Funderar på att åka in själv till nån park å sätta mig å vina, ta med en bok kanske.. Ingen verkar kunna ikväll, världens finaste dricka-vin-i-parken-kväll.

Snyft

Får se vad det blir. Ska vila en stund först å sen duscha, så får man se vart kvällen bär mig. Kan alltid dra in på kvarnen sen, O går ju alltid ut själv, tror man träffar mycket mycket mera folk då, så kanske, gör jag premiär ikväll, för första gången ute själv..

Man ska göra det man vill, även om man inte har sällskap alla gånger.  Varför sitta här å vara less på att ingen kan? Jag kan ju!!

Får dock se om jag orkar å skrider planerna i verket.. eller om jag ligger här å spejar på nån film- som vanligt..
Jaja den som lever får se.

//Ciao bellas å bellos!//

Kommentarer
Postat av: Petra

Nåh, hur blev det...Smygpremiär ikväll eller...?;)

2008-05-31 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0