Vita Stockholm

ÅÅÅHH det är helt vitt här i Stockholm idag! I love it! Ja, för ljusets skull då, men vet inte om jag har lust att gå och ut pulsa runt i det när det inte är plogat.. Eller så drar jag på mig mina lurvtassar och går ut och går och bara njuter av dom härliga snöflingorna!

Selma och Kasper sitter på varsitt bord å spanar ut över vinterlandet, ögonen fladdrar lika mycket som snöflingorna, det ser riktigt roligt ut. :)

Igår käkade jag prinskorv med äppelmos och kalvsylta med rödbetssallad, bara för att det är påsk.

Det är en ensam påsk, men jag har valt det själv.

Kommentarer
Postat av: Maary

heeh va söt du e , när d inte e plogat ^_^ d låter som du bor i norrland o inte vid gloooben :P:P

saknar dej, va skönt o höra din röst i a f!!!

ses snaart!!

2008-03-21 @ 18:32:09
Postat av: Sandy

Glad Påsk! Hoppas att du får njuta av snön hela helgen. Ha det gött! Kram!

2008-03-21 @ 19:58:06
Postat av: Leoardhonan

Ha ha ja alltid norrland i mitt hjärta iaf ;-) å där har man plogbilar iaf.. nä kanske lite överdrivet, för imorgon är väl snön borta ändå :( glad påsk på er med ! krAm

2008-03-21 @ 21:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0