Trötstäta is the shit!?

Fredagkväll. Champagnen och förra helgens dejt lyser med sin frånvaro och jag har just provat att göra min första omelett nånsin. Omelett liksom, jag som inte gillar att äta ägg, men va fan, jag hade två ägg hemma kvar efter jag gjort paj förra veckan och var hungrig. På min mjukostförpackning stod ett tips om att man kan göra ostomelett, det lät ju faktiskt gott, så jag slängde ihop en röra med ägg, kryddor, mjukost, lite korv och tomater- blev faktiskt helt okej.

Verkar som en rolig fredag va? Tröstäta is the shit. Suck!

Gick bra hos nya läkaren iaf, och nä, min andra läkare har inte åkt in i fängelse som en vän trodde, ha ha.. han är själv sjukskriven ett tag framöver.. men det var nästan bara bra, för den här läkaren var mer engagerad, och jag med. Solen strålade idag så jag gick från Östermalm in till city och lallade runt ett bra tag på stan. Blev ingen vidare shopping då pengarna också lyser med sin frånvaro och jag väljer att lägga pengarna på mat framför kläder just nu.. trist nog.. även om jag borde göra tvärtom, mindre mat och mer kläder kanske.. Fast vad är det för mening att köpa kläder när dom sitter som skit? Nä fruktansvärt.

Annars då, jo rå. Våren verkar ju vara här, och jag försöker så gott det går att sysselsätta mig med träning och annat när orken infinner sig.

Imorgon ska vi ut och ha roligt, jag, Tess och Cindy m.fl. så vi ses på Golden då! =)

see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0