Fuck this

Inte en jävel som kommenterat angående min klipp på Mary. Jävla muppar, är ni avundsjuka eller? På att jag kan, vågar och inte ni? Nämen skit i re rå!

Nåväl mary vart väldigt nöjd iaf- med håret.. och jag satt och kollade upp utbildningar igår. Dilemmat är som följer, allt är såklart privat som vanligt när man vill göra något, dvs att du måste vara rik för att kunna gå en sån här utbildning.. eller ta ett fett lån som kommer bli knivigt att betala tillbaka.. SUCK!

Fuck this shit! Jag ska iaf dokumentera alla klipp jag gör hädanefter och sen ska jag bryta mig in på Toni & Guy och bli lärling eller nåt.. men lärling existerar väl inte i dagens samhälle, eller gör det det?





Kommentarer
Postat av: Smulan

Men Sara, du behöver inte fiska efter bekräftelse. Att du tycker att du gjort ett bra jobb räcker hur bra som helst. Visst, sen är det väl en bonus om andra tycker det är bra, men det är väl inte det som ska vara grejen. Att du tror på dig själv är väl det finaste som finns. Du kan klippa och jag väntar bara på att du ska få ändan ur... Jag har själv klippt en hel del kalufser, både tjej och killklipp, men nä jag vill inte jobba med det konstigt nog. Då måste man ta i en massa okända och det är inte min grej ha ha

2008-03-27 @ 21:47:25
URL: http://smulanspassioner.blogg.se
Postat av: Leopardhonan

Jooo jag vill fiska fiska fiiiska. Nä men varför är folk så jävla rädda för att berömma nån annan? Precis som du skriver.. missunsamhet.. eller? tror jag det handlar om. typ. nä inte vet jag, men jo, jag tror på mig själv dock har jag inte pengarna för det.. :( Jag vet att jag är bra på sånt här, men ibland kanske man mår dåligt och skulle bli glad av att nån skrev nåt snällt. Tjo.

2008-03-27 @ 22:01:46
Postat av: Mary

ta lånet!! det e klart värt det även om det blir jobbigt o betala tillbaka !!
livet är livet bara en gång!!! det handlar om max 2000 per månad för dej o sen kan man göra uppehåll om det e low cash flow ibland!! sen så skit i folk o va dom säger folk e bara avundsjuka, eller så är dom bara sjuka :P ;) haha du e bäst, betvivla inte det. puss! och du, imorron ska det bli skitkul! bara du o ja va ? :) massa skratta ska d bli av :D

2008-03-27 @ 22:19:51
Postat av: Smulan

Ha ha fan vad jag är kass på prefix ser jag nu. Bra du rättar mig...

2008-03-27 @ 23:04:22
URL: http://smulanspassioner.blogg.se
Postat av: Leopardhonan

Prefix, va fan e det??? har nog inte rättat medvetet, vet inte ens vad det är..haha

2008-03-28 @ 11:41:31
Postat av: Smulan

Jag skrev ju ounsamhet och du skrev missunsamhet, som jag skulle tro stämmer bättre. O- och miss- är exempel på prefix. Pre betyder före. Jag har otroliga latinkunskaper vet du haha

2008-03-28 @ 12:54:05
URL: http://smulanspassioner.blogg.se
Postat av: Sandy

Jag tycker att Marys hår blev fint, men hade inte tid just då att skriva...och nu när jag kom hit den här gången och läser det här så var det ju inte meningen att inte skicka nån kommentar så du blev ledsen. Du vet ju att det är fler av oss som tycker att du är superduktig på att sminka och fixa hår. Hoppas att du kommer in som lärling nånstans så du får
det jobbet som du alltid velat ha. För jag tror att det finns lärlingsplatser fortfarande...man får väl göra gesällprov tror jag det heter för att bli frisör sen. Ha det bra och en stor kram till dig! U rock!

2008-04-01 @ 20:20:02
Postat av: Leopardhonan

Tack Sandra det var snällt sagt. Non taken.. det var lite ironi i det där meddelandet jag skrev i bloggen :) u rock ännu mer ;-) kram!

2008-04-01 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0