Viktminskning..

Nutrilett Bar 2 st/paket Choklad-Jordnöt    
Twinfast 635 gram Jordgubb    
Mivitotal Bar 55 gram Choklad-Apelsin    
Allevo Bar 1 st Toffee








Sådär ja då har jag gjort en beställning på lite viktminskningsprodukter. Lite dryck och lite bars.. Hoppsan typ, för jag klickade fel, men ändå så hade jag klickat i vad jag ville ha, men tänkte fundera lite, men priserna var så bra så det var väl ödet som ville jag skulle gå ner i vikt och få hem dom här produkterna... Hoppas bara twinlabs jordgubbsersättning smakar bra.. Nån som vet?

Tittade på gamla kort 10 år tillbaka och 15 kilo mindre.. så ska jag se ut igen, iaf 10 kilo mindre. Usch så stor som jag är nu har jag aldrig varit å trivs inte med det heller.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0