Oh what a beautiful day..

Åh vilken "fantastisk" midsommarafton jag haft idag... Sov 6 timmar i natt, knappt, sen iväg på jobbet och jobba 9 timmar med feber och rethosta- måttligt kul. Skulle egentligen jobbat 11 timmar, men orkade inte så jag fick lite dispens som tur var på en timme på morgonen och en på kvällen..

*Ätit prinskorv och köttbullar till midsommarlunch (smakade faktiskt på sillen och gravade laxen- men nej, jag gillar det fortfarande icke..) *Druckit kaffe *Käkat Alvedon *Försökt komma på något sätt att bli av med lock för öronen som jag haft hela dagen..  *Pausat i soffan *Tittat på Noshörningar på tv:n *Ätit laxfilé, potatis och gräddfils-sås *Käkat mera alvedon *+ sedvanliga arbetsuppgifter..

sen åkte jag hem.

Log lite smått av skadeglädje när det började spöregna vid 17-tiden.. ;-)

När jag kom hem tog jag en dusch och la mig och sov 1½  timme, nu blir det en skräckfilm, sen sängen och jobba imorgon kl 14 i ett dygn till söndag..

Hoppas ni haft en bra midsommarafton ni som firat och dansat runt stången..

små grodorna.. små grodorna.. är lustiga att seee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0