Home sweet home; Kellys

Igår var jag ledig och träffade Cindy i stan och traskade runt i Gallerian några timmar. Köpte lite smått och gott, bl.a en stegräknare på Clarre O, får hoppas jag använder den också.. Sen käkade vi på en Italiensk restaurang, vedugnsbakad pizza med mozarella, prosciutto, ruccola och parmesan, jam jam, finns inget godare än italienska pizzor. Man känner sig inte så onyttig när man ätit en sån jämfört mot en vanlig pizza. Mindre fett och mycket godare.

Sen tog vi en svängom på Kellys, åh Jippie, jag kom in.. Nån vakt jag inte sett förut, tror jag, sen gamla vanliga micke var tillbaka, han är (oftast) trevlig. Han fick en liten chock när jag kom med superljust hår märkte jag för först kände han inte igen mig.. då sa han bara "Hej", sen kollade han till igen å sa- Tja!!..  Well home sweet home, kändes skönt att vara tillbaka igen på Sunkhaket, som iofs har stylat upp sig rejält senaste året, så man nästan saknar det gamla sunkiga ibland.. Jag och Cindy satt ute ända tills det blev lite för kallt, då vi gick in och tog några bärs till där inne tillsammans med fotbollsgalna människor i gulblåa tröjor som hängde vid tv-apparaterna. Vi brydde oss inte nämnvärt över fotbollen utan hade trevligt med oss själva där i ett hörn. :)

   






 


Kommentarer
Postat av: Cindy

Jo det var kul. Gott o dricka några kalla, synd att discot på kvarnen var stängt, hade velat svänga på de lurviga he he

2008-06-19 @ 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0