Fira, eller inte? Det är frågan.

Känner mig lite sådär idag.  : ( Känns tråkigt att jag gillade den här killen när vi väl sågs på riktigt på dejten igår, men men.  Jag är ju van att vara singel nu sen länge sååå.... jag hittar kanske nån annan i sommar.

Ska ta itu med dammsugning den vackra dagen till ära, och tvättning, sen får man se vad som händer. Kanske skruvar jag ihop en byrå, kanske hittar jag nån som vill dricka lite rosé med mig i nån mysig park. Det var ju två veckor sen jag drack kall rosé nu :-)

kram på er! Hoppas ni får en fin nationaldag! Man borde väl egentligen vara ute och fira ikväll, följa norrmännen, så som dom firar sin..!? Fast jag vet inte om det är så mycket att fira heller..

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0