Bra... eller anus?

Bra eller Anus?

Anus, för a-kassan har fortfarande inte kommit igång, och jag vill S-ho-pp.a!! Finns så mycket fint nu i affärerna och det är även rea, sånt är alltid kul. Trots knappt några pengar köpte jag ett par jeans och en "tischa" igår på Gina, total summa 149,50:- , då kan man inte stå emot liksom. =) Får låna pengar nästa vecka om det krisar till sig av T2 eller mamma eller nån.

Bra för att jag har jobbat idag, för att jag mår toppen, för att jag har druckit några glas vin hos Petra i nya lyan, som börjar ta form, och snackat med "dejten" som ringde. =)

Imorgon ska vi ses, efter mötet på jobbet. Efter kl 13 nångång.

Wish me luck =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0