Balle!!

Idag vaknade jag med knappt nån röst. Igår när jag var med C så var jag hes, men inte något direkt halsont, så vaknar man idag asså å kan knappt prata och svinont i halsen, sen en jävulsk torrhosta.. så nu har jag druckit vitlök blandat med c-vitamin i brist på juice.. får se om det blir något bättre.. Ska gå in i duschen strax och duscha av mig och sen till apoteket och inhandla alvedon och på ica å handla juice.. Har inte varit sjuk på hela vintern, alltså förkylning, men såklart jag ska bli sjuk nu när jag ska jobba hela midsommarhelgen, imorgon jobbar jag 11 timmar, lördag jobbar jag 9 timmar + sovande jour till 14 på söndag.. så får se hur det går...

Balle också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0