softish!


 

Utgång hela helgen. Agnetha har varit här i Sthlm, det var jättekul att ses när hon är barnledig och festis igen. =) Föris här i fredags, sen ut på Kellys, var där nån timme och allt var kalas, tills ena vakten kom på att det var jag som haft med mig sprit förut, för fyra månader sen, SUCK, så han började bråka på mig utanför när jag skulle snacka med Saskia som stod å rökte, å jag bråkade tillbaka tjurig som jag är.. VAKTJÄVLAR!! Va fan ska dom alltid bråka med just mig för? Är jag ett hot mot deras existens eller?? Vi drog iaf vidare på Anchor istället och nu tror jag tyvärr jag har dumpat Kellys för gott, som så många andra.. Jävla idioter. 

Well well, Anchor funkade ju. Sen käkade vi fyllemat på en korvmojj och jag tyckte för tillfället att min handväska var en lämplig läskburk-hållare. Efter lite fish and chips upptäckte jag att handväskan läckte.. sen såg det ut som om jag kissat på mig på mitt linne och mina vita byxor. Fan vad mys! Min väska är i-c-k-e en bra burk-hållare, det vet jag nu, och sen åkte jag hem...

Igår käkade jag, C och A middag på Medis kök och bar, sämsta servicen i stan och sönderfriterade strips- men annars okej. (I´m the next chef Gordon Ramsey..)Tog några öl, sen gick vi vidare på Phenix och sen en sväng på Kvarnen. Tog det lugnt och dansade lite. Idag har jag sovit bort dagen, samt tvättat och styrt upp lite hemma.

Imorgon drar vi till Fjäderholmarna för lite picknick och solning i skärgår´n.
Fan vad soft!!

Den som vill är välkommen att hänga med! ni har mitt nummer ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0