Pimp my ass..

tänkte jag inte göra, eller jo, iofs skulle jag behöva det med.. men jag funderar starkt på att pimpa till mig lite när jag får nästa lön.. Gå på salong och göra vackra långa fejk-naglar, eftersom hälften av mina gått av. Annars har jag jättefina starka naglar som brukar bli långa och hårda, när jag har tid att måla och smörja och ta hand om dom, men nu när jag jobbar så mycket och tvättar händerna så ofta är det inte lika lätt att få dom i form..

Kanske en solsprutning inför utlandsresan också i slutet av augusti. Skulle behöva pimpa upp mig lite. Klippa mig måste jag också göra, ser förjävlig ut för tillfället.. Finns inget värre än att ha bad-hair-days, vilket jag haft i typ 2 månader nu.. ehm.. så ja.. En massage skulle också sitta fint. Har aldrig fått en massage, förutom av nån taskigt dålig gammal pojkvän nångång- alltid jag som gör allt på alla andra.

Göra lite naglar, en jäkligt nice klippning och sen en soldusch inför utlandet.. Det är verkligen dags för mig att unna mig något professionellt nån gång. Gör alltid allting själv hemma, skulle vara skönt att bara få gå och bli ompysslad en dag. Hoppas jag kommer ha råd, och får en massa stash..

Boka in allt samma dag kanske vore nåt! Nån som ska med?

Pimpa all day long och må gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0