Nyfiken Glad

Mamma lät faktiskt rätt glad idag och nyfiken när jag berättade på telefon att jag fixat en mail till henne och en dejting-sida på internet. Hon kanske hade druckit nåt, men näe lät inte så, men glad lät hon.. Trodde som sagt hon skulle flå mig levande, men icke sa nicke. Får se vad hon säger imorgon när hon får se själva grejen på syrrans dator.. hehe.. Ska hålla koll och ringa henne om "hon" får något svar av någon, "hon" har nämligen mailat några män ikväll.. ha ha.. men jag berättade lite om deras presentationer för henne och skrev några rader i hennes namn, så får man se sen.. Hon har ju ingen dator så hon kan inte göra något åt saken ändå, och jag gör det ju av omtanke, för jag vet att hon så gärna vill ha någon..
--------------------------
Jobbat idag och varit på stan med två brukare, mötte upp Cindy och Agnetha på Clarre Ohlson, för att säga hej till Agnetha som är här över helgen. Kul kul, och imorgon ska vi ut på nåt skoj på kvällen.

Blev medbjuden på öl på medis ikväll av Petra men jag stannar hemma, drack sprit i tisdags med Petra å Saskia, och imorgon blir det alkohol med C o A, så nä det får räcka känner jag, sen är jag trött av allt jobb så jag vill bara ligga här i soffan å svulla mina ostbollar å cola å kolla nån härlig film ikväll.

Så får de bli!

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Mamma var här o kollade in sidan. Hon var faktiskt ganska nöjd tror jag. Men framsidesbilden fick jag byta direkt, den var inte till hennes fördel... Hi Hi.

Kram syster yster

2008-07-19 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0