My mom´s gonna kill me...

Jag har varit lite busig nu och lagt upp en profil på min mamma på en dejtingsida- happy pancake.
La även upp en på mig själv, mest på skoj, kanske får några intressanta mail. Har nästan gett upp hoppet om att hitta någon, men ja ja, jag gör väl ett försök då..igen.. även om jag inte diggat nätdejting speciellt förut, och mest äckliga tråkiga svenssons skrivit tråkiga mail till mig.. Hoppas det finns nån rolig prick, som är lite annorlunda man kanske kan dejta.

Mamma är 63 år och jag vet att hon känner sig ensam och vill ha en man i sitt liv. Hon kommer förmodligen döda mig när jag ringer och berättar att jag lagt ut henne på internet, men hon blir säkert samtidigt glad när det kommer ramla in mail till henne. För hon ser bra ut för sin ålder och jag tror att många män skulle uppskatta hennes sällskap. När hon var ung var hon en riktigt riktigt vacker kvinna, och populär som få.. vilket jag förstått när jag sett gamla foton. Hon var grymt snygg måste jag säga med sitt blonderade hår uppsatt i nån tupérad variant.

Fixade även en hotmail-adress till henne, då man måste ha det för att kunna vara medlem. Hon har själv ingen dator såklart men kan kolla av hos min syster som får lära upp henne på dagens moderniteter. :) Tyvärr är min syster i Dalarna på husvagnssemester just nu, men kommer hem till helgen igen. Mamma kommer väl vara riktigt nyfiken tills dess hon får se vad jag gjort på syrrans dator.

He he. Jag är allt bra busig. =)
 Här är mamma, när hon var här förra sommaren å hälsade på. Den bilden la jag in som hennes profilbild, sen hittade jag några fina som hon fick ha i sitt fotoalbum på happy pancake.. Nu är det bara att hoppas på att nån trevlig karl dyker upp till både henne och mig. ;-)

Kommentarer
Postat av: ninni

gjorde som dej.. min mamma blidde sådär glad..hehe

2008-07-17 @ 19:05:54
URL: http://ninniz.blogg.se/
Postat av: Leopadhonan her self

Min mamma lät faktiskt väldigt nyfiken, och blev nog lite glad ändå =)

2008-07-17 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0