Dom onda och dom goda.

Fick idag reda på att den goda av dom onda "englarna" slutat.. Hoppas det var på hans eget bevåg och att inte dom andra kommit upp med nåt hot mot honom, men det har dom säkert, eftersom dom redan hotade honom att han skulle få sluta om han skyddade mig.. vad har dom för jävla kundpolicy där? INGEN!!

Så nu hoppas jag på att han kommer vittna för mig, mot dom!

Oh la la. Robin are going down big time! Dessutom ska jag försöka få den här T som skrivit kommentar att också anmäla honom, det är aldrig försent att anmäla någon och visa sin ståndpunkt och stolthet.

Jag tänker iaf inte bli behandlad så här för sjuttonde gången, utan att han ska gå oberörd.

Punkt!

Kommentarer
Postat av: Mary

Hmm...vad har du varit med om..har läst först nu,. e tillbaks i sverige (kom igår) har du blivit illa behandlad på engelen :( värsta knas ju...stackars dej..hoppas vi ses snart! puss o kram

2008-07-12 @ 00:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0