Det kallas misshandel!!

Den trevliga kommentaren jag fått av en vakt, eller entrevärd på stället eller stället bredvid, ja att ni är kollegor eller håller ihop det har jag redan förstått, för den som såg det här, och har minsta lilla empati, kommer vittna till min fördel.

jag besvarar detta efter jobbet.

Det jag har att säga tills dess är.

1. jag var UTANFÖR stället, alltså ingen har nån som helst befogenhet att hålla i mig, ta i mig, knuffa mig, eller slänga upp mig mot ett elskåp och bojja mig bakom ryggen. Det kallas misshandel. Jag har blåmärken, och smärtor efter händelsen, både fysiskt och psykiskt.

2. enligt vittnen så är killen inte ens ordningsvakt, utan entrévärd, som alltså bojjade mig, vilket är perfekt för mig då det är riktigt jävla olagligt av honom att bära bojjor och sedan dessutom använda dom, UTANFÖR restaurangen.

3. ja, jag skrek som en liten gris, jag skrek, jag skrek, jag skrek och kämpade emot honom allt jag hade. Skulle det var till min nackdel menar du? Är han en bättre människa än mig som inte ens är karl nog att låta en TJEJ vara ifred? Hade inte du gjort kämpat och stretat emot om någon okänd MISSHANDLAR dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0