Bara en dröm.. igen..

Vi var på fest, på något ställe som hette Huset, ett stort ställe, med massor av snygga killar. Stället låg nånstans i närheten av tunnelbanan i Hornstull. Jag var där med Agnetha, och en gammal kompis som kallas Wonka. Där var också Markus som tydligen jobbade där. Det var en klubb, men ändå som en slags ungdomsgård i ett. Jag var superfull, och drömde i drömmen att jag trodde jag drömde för jag visste inte hur jag kommit dit. Jag kom in på toan där A stod och sminkade sig, och jag sa; "E du här!? Hon tittade på mig som om jag var dum, med tanke på att jag hade gått dit med henne, hon var ju i Sthlm och hälsade på och vi hade gått dit tillsammans. Jag tänkte i drömmen, att- Fan vad knall jag är, jag måste drömma...!?

Sen hittade jag Petter där, inte artisten utan "ska-du-med-hem-på-lite-ouzo-Petter", vi kysstes och han var packad, och munnen likaså.. av lös-snus.. jag spydde i närmaste papperskorg och gick sen iväg för att hitta Markus. jag hittade honom hånglandes med en 18åring. Han hade grön stickad snygg tröja, han var snygg i den, och jag blev sur, trots att jag nyss själv rivit av ett hångel vid sidan om. Han såg att jag tittade snett på honom och kallade honom högt och ljudligt för "hora".. Han kom fram och viskade i mitt öra;

"Du vet att vi har sagt att vi bara ska pöka!"

Petter, som tydligen kallades Enzo, fick för sig att vi skulle ha ett öl-race, jag och han, mot hans två manliga kompisar. Han gav mig 56 kronor som skulle räcka till 10 mellanstora öl. Jag gick till baren och fick där talat om för mig, efter att jag köpt ölen, av en kvinnlig bartender att hon hade haft ögonen på mig och att jag inte kommer komma in där igen. Well well tänkte jag, ännu nån till som hatar mig utan anledning.. Gick tillbaka till bordet, drog ett öl-race med Petter och fick sedan efter ett toalettbesök bevittna världens avancerade SM-sex med två tjejer och en fet kille i läder-tanga i ett rum bakom disken.. Sen fick jag tag på M och vi gick hem vinglandes i natten.


Kommentarer
Postat av: Cindy

Hejsan hoppsan värsta drömmen hi hi...

2008-07-28 @ 13:20:45
Postat av: Smulan

Ha ha ha förvrängd verklighet?

2008-07-28 @ 19:28:11
URL: http://smulanspassioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0