Vart tog solen vägen?

Nu har jag haft en laptop i några dagar och det känns fint. Har till och med lärt mig skriva på den vilket jag trodde var omöjligt när man är van ett "vanligt" tangentbord, men det funkar helt okej. Går nästan lika snabbt som förut fast ibland kommer jag åt musen vilket är jäkligt störande.. Nu har jag dock kopplat in en riktig mus men sitter ändå i soffan med datorn på benen och musen på en kudde bredvid. Funkar finemang. Vet inte hur jag ska göra om jag ska behålla datorbordet eller sälja det och sätta nånting annat där.. Köpte ändå en laptop för att det är mer praktiskt för mig som bor så litet och för att jag ska kunna skriva av mig när jag känner för det, vart jag än befinner mig, i soffan eller i sängen innan jag somnar.

Har installerat allt själv och det var inte så svårt. Dock söker jag en produktnyckel som jag ska lägga in, den ska finnas på baksidan av datorn och det gör den, men när jag skriver in numret och koderna så att säga så säger den att den inte stämmer... hm så det är väl mitt enda problem so far..

Ska också försöka ladda hem en viss sida där jag kan få ner lite musik åt film. Dock inte det jag hade sist utan en annan sida som verkar både lättare och bättre.

Helgen blir lugn, kanske en bio med Cindy, annars känner jag inte för att göra nåt just nu. Har en svacka och det är pissväder ute.

Vart tog solen vägen? Min läkare berättade härom dagen att det endast har varit 25 soltimmar i december här i Stockholm.. Inte konstigt att det var min värsta månad..
 
Hoppas det kommer lite sol snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0