Kanske borde?

Sjukt trött är jag idag.... Trots att jag somnade som en stock igår efter midnatt nångång. Vaknade och klev upp efter 12,30 idag och jag sitter fortfarande framför datorn och undrar vad man ska göra av.. eh.. kvällen.. Har diskat iaf och fixat lite papper som ska skickas iväg till försäkringskassan- så jag får pengar nån gång i ÅR..Allt tar ju sån satans tid och dom gör typ allt för att man inte ska få några pengar.

Och nu sitter jag här igen vid datorn och orkar inget mer. Usch. Vissa dagar är bättre och idag är det tyvärr sämre. Mår rätt bra men är så trött så jag vill bara gå och lägga mig igen. Kan visserligen bero på den hårda nyårsaftonen också.. icke att förglömma. Men då är det värt det :)

Kanske borde ta en dusch, har inte duschat sen i söndags eftermiddag innan festen..Igår gick jag och köpte en pizza, det var det enda vettiga jag gjorde, eller ovettiga och onyttiga, under hela dagen- men men.

Kanske borde gå ut och få lite frisk luft..

Kanske borde käka middag- hungrig är jag också. Men har inget gött hemma tror jag.

Kanske borde packa upp resten i resväskan som stått sen jag kom hem i fredags..

Äh ska rota lite i frysen och prova med en dusch och sen ut nånstans. Måste ju posta breven så det inte tar hundra år till innan jag får mina pengar å så..

Ma råkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0