Harddisc failured..

Min dator dog förra torsdagen, därför har jag inte kunnat blogga här på ett tag. Men att datorn gick sönder gjorde ju så att jag fick en del annat gjort.. Putsa fönster, städa, diska, tvätta... så inget ont som inte för något gott med sig..

Well jag återkommer inom kort hoppas jag. Ska snart iväg och köpa en ny dator så jag kommer igång igen.. Men det får nog bli lite mindre sittande framför datorn och mera göra annat även då. Jag har upptäckt att det finns roligare saker än att sitta vid en fyrkantig burk hela dagarna, och snart är ju våren här. :=)

Nu är jag hos Jenny och käkar den sedvanliga pizzan från haket här under. Så gudomligt goda. Ska umgås lite mer nu.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0