Ett sexuellt bi eller inte?

Jag kom att tänka på en sak. En rätt oviktig sak men som man ändå funderar över. Är jag bisexuell?
Jag vet faktiskt inte. Det är skumt det här och jag behöver lite hjälp i frågan. I och för sig så känner jag väl inte direkt behovet av att veta "om jag är något" eller ej, men ändå..

Är man bisexuell när man gillar att hångla med andra tjejer? När man gärna tittar in en snygg välformad kvinnlig häck? När man kan känna en attraktion till en vacker speciell kvinna?

Eller måste man haft sex "fullt ut" för att vara bisexuell?
(Isf är jag det inte så mycket kan jag iaf avslöja om det var nån som var nyfiken på min sexuella natur..)

Var i det här ligger definitionen bisexuell egentligen? Vart går gränsen för sex egentligen?

(Egentligen? Det är väl upp till var och en..)



Hm, om nån känner sig mer säker på svaret än vad jag själv gör så kan ni väl slänga iväg en kommentar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0