Jag tog mig aldrig iväg på träning idag. Istället sitter jag här%2

DSC00692.JPG
Jag tog mig aldrig iväg på träning idag. Istället sitter jag här på en alkisbänk ett kvartet bort och filosoferar om livet i solen. I morse kände jag mig så pigg och glad,full av inspiration-men nu vet jag inte längre. Vill så gärna börja jobba igen,men är rädd att jag inte orkar trots att jag verkligen försöker. Ja jag blir rädd och får nån slags ångest. Jag sitter här och känner mig ensam, för att jag är ensam. Kompisar är kompisar- jag känner mig ensam iaf. Vill ha något mera. Hur ska jag hitta rätt här i livet? Jag kommer ingen vart..Om jag ska vara ensam i tio år till vill jag inte leva det här livet längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0