Hej GUD!

Solen har strålat idag och det gjorde mig på superhumör ända tills jag insåg att slagborren jag hämtat från vinden inte har nån nyckel som gör att jag kan låsa upp borren och byta borr, så jag gick upp igen, men hittade den inte. Då blev dagen sämre.. Det gör att jag inte kan borra och få upp min nya fina hall-lampa jag köpte häromdagen.

Trist trist.

Men.. det fanns andra skojiga gamla saker på vinden som jag släpade ner, vissa för att säljas på tradera, t.ex en del böcker och en lampa. Sen blev städskrubben städad och det blev diskat och massa sopor nedtagna till återvinningsrummet- alltid skönt att få bort lite skräp, även om jag sen drog ner en del nytt.. men men..

FIck en bok av pappa i 10års-present som jag hittade; "Hej Gud". Skojiga saker barn skriver till Gud... :)

          image189 
Inte jag som skrev det men det hade kunnat varit :)

----------------------------------------------------

Hittade även ett foto av mig som liten :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0