Glida in eller inte?

Hittade en kul insändare på en sida jag gled in;

Olivolja som glidmedel!
Förra veckan när jag hade varit på krogen och fått med mig en fin dam hem (som vanligt) var de dags för det vanliga kvart i 3 bocket. Men mina kondomer var slut så vi fick köra utan vilken var väldigt svårt utan glidmedel. Jag var tvungen att gå ut i köket lite snabbt för att fixa lite glidmedel, jag tänkte ta det vanliga, matlagningsfett.

Men till min stora fasa va det slut! och det enda som fanns kvar var olivolja, jag tänkte w/e ;o och smetade in det. Gick tillbaka till bruden och började köra. Det gick på som vanligt och hon gick hem sen på morgonen.

Nu så här dagen veckan efter har jag börjat få bölder stora som oliver, fast de är röda :S Vad kan detta vara? Är det olivoljan som gjort det eller har jag haft sån otur så att det är någon könssjukdom? :(

Tänkte fråga er på fragbite om råd ang. detta. Har ni själva använt olivolja och det har hänt för er samma sak eller? :( Jag är väldigt nervös och tänker iaf vänta lite och se om de försvinner men har jag det kvar längre tid går jag till läkare. Hoppas iaf inte att det är någon överförbarkönssjukdom, finns denna symptom för någon av dessa sjukdomarna? Isåfall kan man skära av de röda "oliverna" själv så fall? :o plzzz hjälp!

Svar från folk som kommenterat.. bl.a detta;

#11 mNKY
2008-01-12 13:49
sopa som inte får tjejen våt :)
#13 Mu®v
2008-01-12 13:53
Böld stor som en oliv? Det är nog din balle mannen!
#31 eax ♥
2008-01-13 21:02
"Bölderna" som du kallar det är i själva verket oliver som börjat odlas på din balle när du tog på olivolja. Varsågod
#45 Chillside obz
2008-01-13 22:49
om bölderna är lika stora som oliver och tillochmed liknar dessa så har du olivsjukan.
#69 Pajt
2008-01-16 15:16
smeta in med tabasco, det hjälper..

Ha ha ha- dom två sista var så jäkla bra måste jag säga.. :)

Men- olivolja funkar faktiskt bra som massage eller glid om man får tråkigt och inte har nåt i jordgubbsväg hemma ;-)

Kommentarer
Postat av: triana

*skratt*
olivolja är bra till det mesta minsann...
:)

2008-02-25 @ 00:21:12
URL: http://triana83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0