Ville du det här?

 Vill inte det här. Vem vill att det ta slut!? Men vad gör man när det negativa börjar rinna över och de positiva stunderna är få. Vad är det då för mening? När kärleken går över till oro och bekymmer.

Älskar honom för den han är när han är här, en fin jordnära människa som kan vara helt underbar när han håller om mig, berör mig, och när vi skrattar tillsammans och mår bra ihop. 

Men så fort han inte är här blir han bli en annan, en robot. En hård egoistisk robot utan känslor, och det vill jag inte ha. Jag vill ha den mjuka.

Varför älskling? Varför gör du som du gör? Vart tog du vägen? Ville du att det skulle bli så här?

Kommentarer
Postat av: Glitterskatan

Nä ska absolut inte vara så. Ett förhållande är ju att ge och ta. Att alltid finnas till även i jobbiga stunder. Du är värd nåt riktigt bra, hoppas han inser vad han gjort mot dig. Vilken toppentjej du är.

2008-12-04 @ 11:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0