Nice evening

Hade en ypperligt trevlig kväll igår med Ola och Cindy. :)

Åkte hem till Ola som flyttat till Bergsunds strand i Hornstull, och kollade läget i nya lyan, drack några bärs och pratade relationsproblem och annat gott och blandat. Tog sen en taxi till Kvarnen där jag råkade på två gamla polare från förr, Kalle o Gustav, från Östersund. Helt sjukt att träffa på dom sådär, men det var nice. :) Dansade och träffade även en stoor kille med för liten t-shirt som jag retades lite med.. haha. Lovade honom att jag skulle köpa en ny t-tröja till honom idag.. Det var en irakisk spännis med en glansig slickad träningströja som hämtad ur 80-talet och jeans.. ha ha.. Usch vad osnyggt!!

Roligt hade jag iaf, och jag tror väl Cindy hade kul hon med, men hon blev väl rätt så dragen där mot småtimmarna. Jag? Jag var alldeles lagom igår, hade skittrevligt men mådde inte så bra när jag kom hem sen."Ulrik" fick påhälsning några gånger i natt och i morse.. men sen har jag mått bra idag, förutom att jag var trött och klev upp kl 17:30.

           

Kommentarer
Postat av: Glitterskatan

Jo jag blev ju det. Full som en kastrull men fan vad kul jag hade.Hade besök av "Ulrik" även jag ;). Kram

2008-12-08 @ 16:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0