Gråtit decilitrar.

Skickat ett mail nu för han vägrar tydligen prata med mig, han är sur på MIG!? EH WHAT?? Ringde hem till hans päron igen i ett sista desperat försök att få saker på rätt köl igen.. Hans syster svarar att hon är ledsen men han vill inte prata med mig... Han påstår att han varit här den kvällen han skulle komma men stått utanför utan kod.... Har väldigt svårt att tro det eftersom jag inte hörde stenkast på min ruta, hörde ingen som visslade eller ropade utanför min balkongdörr som var öppen, och jag hade t.o.m kollat när tågen kommer. Ingen kom med dom tågen...... Så det verkar bara vara rena rama bullshit;et.. Vilket gör mig jävlig arg, och ledsen. Hade han varit här och jag inte hört eller missat det på nåt sätt, huuur jag nu i hela helvetet skulle veta att han står utanför, DÅ hade han väl ringt när han kommit hem igen, från hemtelen och sagt nåt....... Därför tror jag inte ett dyft på den historien. Och han gör inget för att få mig att tro annorlunda heller när han inte ens kan vara karl nog att prata igenom saker och ting. Så vad ska jag tro???

Gråtit en deciliter eller två, skickat ett mail, ringt hans mobil som nu är påslagen, men inget..

Hör han inte av sig ikväll på något sätt så räknar jag det här som avslutat helt, så upp till honom.

Kommentarer
Postat av: Mary

Sänder dej här 3 rosa nejlikor och en kram

2008-12-04 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0