Att gotta sig i andras olycka.

När jag skriver om relationer så når verkligen bloggen sin läsartopp, det slår aldrig fel.. Alltid kul med mycket läsare. 

Tänk att människor tycker så mycket om att "gotta" sig i andras olycka. Eller så tycker dom bara om hur jag skriver kanske. Ärligt, rakt och konsist med en aning humor inblandat såklart.

yeye.

Skulle önska Darling bara kunde ringa på, med en stor bukett blommor, ett förlåt, eller va fan som helst, en chipspåse och en kram skulle också göra mig glad.. Vill inte ha det så här, vill prata, prata PRATA om det, inte avsluta så här, och helst vill jag som sagt inte avsluta alls, fast det kanske är det bästa. Ja, inte fan vet jag. Men gör han inget som motbevisar att jag har fel, så blir det ju så. Det är slut så länge han inte engagerar sig. Isf är det ödet. 

Gör nånting då, kom hit med en Geisha Apelsin-chokladkaka eller va fan som helst!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tjing, jag följer den i både upp- och nedgång. Hoppas det ordnar sig för dig så du kan må bra. Du förtjänar lugn och ro. Kram på dig.

2008-12-05 @ 01:19:52
URL: http://ultrabestis.blogspot.com
Postat av: Ullis

Jag tror du når toppnoteringar för att du skriver fler inlägg vid just de här tillfällena. Själv checkar jag in tre gånger om dagen ungefär, vare sig du skriver eller ej :)



Hoppas det löser sig för er. Ge han en känga ifrån mig, och sen får du pussa på honom skratt

2008-12-05 @ 08:06:47
URL: http://www.metrobloggen.se/bajenbabe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0