Vi drar till norrland istället!

Ja Smulan hon undrar om jag har permanentat nångång, och visst har jag till å med det! :) Mig själv såklart- så det är redan avklarat för längesen :) och det kommer alltså inte bli några bilder på det på ett tag.. även om jag också gillar krull-krull. Så det ska jag nog kunna fixa som en vals. :) Det blev faktiskt jättefint då jag gjorde det, tyvärr var håret så urblekt för jag hade ju hållt på som vanligt å färgat å blekt tillbaka å färgat igen å blekt igen, så jag klippte av det sen för då var det som tuggummi.. Det var by the way den gången jag färgade och blekte håret 5 gånger på 8 dagar och sen permanentade det själv ovanpå det..

Nej- t.o.m mitt hår dog av det
även om jag har en satans bra kvalité på barret..  håret la av kan man lugnt säga..

Jag och Mary åker till Ösd den 24 april så vi kanske får en kvart över då ;-) Nä skämt åsido- mycket som ska ses å många som ska träffas så det är tveksamt om jag hinner eller har lust med det då :S

Men boka in den helgen för då blir det partyyyyyy!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Nä det tar ju sin tid att fixa och mamma får nog göra det åt mig. Kul att ni kommer. Jag jobbar söndagmorgon men det är ju inget hinder. Säg till när du ska käka kebab, jag kanske hänger på.

2008-04-02 @ 15:21:11
URL: http://smulanspassioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0