nattbloggeri

Selma sitter här bredvid mig och datorn som vanligt. Jag tror hon väntar på att jag ska gå och lägga mig nångång så hon också får krypa ner bredvid mig i den härliga sängen. Men jag vet inte om jag ska sova eller om jag ska kolla på en film innan. Jag tror det får bli sova, om jag nu kan sova.. Sov ju faktiskt 6 timmar i sträck härom veckan när jag tog en onico istället för en vanlig snus när jag skulle sova, men tyvärr har jag ingen sån nu, bara vanlig härlig nikotinfylld variant. Sova 6 timmar i sträck under natten var ett mirakel.. Hoppas det kan hända igen, soon.

För övrigt funderar jag på att ringa chefen snart fast jag inte vill. Däremot vill mitt bankkonto det.. och min kropp vill också sätta igång med något. Blir ju helt fucked up av att bara vara hemma också, även om jag vet att det inte går att styra än. Men snart. Våren tittar in vissa dagar= solen och de kvittrande fåglarna- och jag hörde det ryktas att uteserveringen på medis har slagit upp portarna, och då behövs pengar, till massa kalla öl med vännerna. Så nä, det får nog bli till att jag tvingar mig själv till att börja jobba snart igen även fast jag inte vill tillbaka till gamla stället..

Men vad gör man när plånboken skriker efter dom där papperslapparna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0