KUKEN

MEN SATANS JÄVLA HOOOOOOOOOOORFITTTTTTTTTTTTTTA!!!!! DATORN HAR FÅTT KNAS OCH BLOGGEN MED!!!!!!!!!!!! skrev ett långt dröminlägg igen som var riktigt skoj och handlade om östersund å shopping å hur jag insåg att jag aldrig ville flytta tillbaka då dom hade byggt in stan i en enda stor galleria och halva stan såg ut som plattan med massa stånd å bara massa krafs å skit.. och man hittade verkligen ingenting och ingenstans och Östersund hade helt förlorat sin gamla charm.. Hade världens snyggaste gröna mockajacka också.. i drömmen och jag hade blekt tillbaka mitt hår som dessutom var till axlarna igen..

ja ja nåväl.. har så mycket konstiga drömmar, och sandra visst är det samma för mig, når aldrig heller mitt mål..

Nu ska jag ut och gå och försöka jogga en bit också, tro mig eller ej men för 4 dagar sen vägde jag 3 kilo mer- helt kul det här. Det enda jag ändrat på är att jag slutat äta skit på kvällarna och istället tagit en naturdiet och äpple istället..

Veryy good! Just ja, jag har gjort situps 3 kvällar också..

bajj bajj

Kommentarer
Postat av: Ullis

Duktiga du oam kommit igång med det lite mer hälsosamma livet :)

2008-04-21 @ 14:38:31
URL: http://www.metrobloggen.se/bajenbabe
Postat av: Leopadhonan her self

Jag försöker Ullis- jag försöker.. Men din mage kommer jag aldrig få än hur mycket jag försöker :( ;-) men jag överlever nog ändå- man måste leva och njuta också :)

2008-04-21 @ 22:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0