Full och nerdrogad på det.



Jag och Tess i högform på Anchor.

Träffade mycket trevliga människor. Två tonåringar från Borlänge, ett nytt ragg och ett gammalt ragg som frågade om jag hade gått upp i vikt- ja det har jag å du har gått ner i vikt å ser ut som skit hade jag lust att säga, men ändå hängde han mig hack i häl hela jävla kvällen och gav inte upp heller..

Annars skitskoj förutom att jag fan i mig är säker på att nån lagt nåt i mitt glas, för 1½ timme var jag med om det äckligaste jag varit med om. Gick "normalt" till toan, efter jag kissat och skulle gå ut så bara tappade jag balansen, hela rummet rörde sig, ja inte som i när man är full även om jag var rätt full, men utan som i att röka på typ..Fick gå i luften med händerna och sträcka mig efter nåt att ta i hela vägen fram till sittplatserna och sen drack jag vatten och satt ner i över en timme, helt borta. Fy vale. Jävla idot som gjort det. Andra hävdar att jag var packad, men jag vet skillnaden på känslan av att vara packad å borta och när något inte står rätt till.

Mot slutet dansade vi och sjöng å hade svinsköjj, även om vi båda vart jävligt på pikkalurven. hö hö.


Kommentarer
Postat av: Cindy

Jo otäckt det att kanske blivit drogat.... fy fan.

2008-04-07 @ 21:50:12
Postat av: bogd

Uj uj så sexig du är på de här 2 bilderna .. *morrar*

2008-04-20 @ 17:40:20
Postat av: Leopadhonan her self

oj tack robert! vad söt du är :) du e fin du med :)

2008-04-20 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0