Fan jag gillade ju mitt nya hår-men nu har jag plockat ur det. Delar

DSC00899.JPG
Fan jag gillade ju mitt nya hår-men nu har jag plockat ur det. Delar lossnade så jag blev less på att Limma tillbaka hela tiden. Måste nog härda limmet med en hårblås nästa gång, för jag har hår kvar så jag kan göra en gång till om jag vill:) Nu ska jag bara få ur allt lim från halva skallen..Köpte inget borttagningsmedel.. Men det funkar med nagellacksremover vet jag, först blir det nog en balsamkur-då bör en del lossna.. Kan ju hoppas så jag slipper köra runt med aceton i håret, vilket jag gjorde när jag tog bort en hårförlängning som jag gjort på en hårsalong i malmö.. Det funkade men då rök nästan hela håret- ja mitt eget hår, men nu har jag inte så mycket att förlora ändå eftersom det är så kort. Nej idag blir det träning av nåt slag- droppen är ju när ett gammalt strul frågar om man gått upp i vikt liksom...
Fan vad jag e hungrig!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Hmmm synd det lossnat, du passade väldigt bra i det. kram

2008-04-08 @ 11:48:21
Postat av: mary

sara, ville bara säga att det varit knas med mitt mobilkort, jag har bytt till ett kontantkort så jag kan itne ringa eller smsa på nån dag, bara så du vet!! kram!!!

2008-04-08 @ 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0