Befrielse.

image232I eftermiddag har det varit shopping på hög nivå, ja iaf för en hösttrött människa som mig som vanligtvis inte alls tycker det är speciellt kul längre att springa runt i affärer längre än max en timme... Kanske rosenroten jag börjat käka som får mig på piggare humör, jag vet inte, men shoppat loss har jag. Äntligen!! Vilken befrielse att hitta så mycket bra på samma dag. Ett litet hål i plåmbisen nu men det var det värt!!

För 2 papp fick jag ett par grymma stövlar i äkta skinn av märket Roots som ni ser ovan, två st bh med tillhörande trosor, en tröja, ett linne, en stickad klänning/tunika och hårfärg. Tjooo! Och alla kläder och underkläder hittade jag på HM, ja HM, ni hörde rätt, HM, en affär jag brukar dissa rätt hårt i vanliga fall, men den som söker finner. Kvalitén är skit, så man får se hur länge det håller i tvätten utan noppor å trasiga sömmar, men hajja, jag hittade två bh-set där också!! Så överlycklig att dom hade fått in min storlek och att dom passade!

ÅÅÅÅÅh shopping kan göra mig glad, även om det mest ger mig ångest som sagt att springa runt i timmar i massa affärer med massa folk och köer, men idag är jag glad att jag gjorde det! Vilken underbar dag! Blev nästan i extas över att hitta bh i min storlek på HM, det tar sig, det tar sig!! =) Så självklart köpte jag ett i varje färg, ett rött och ett svart med spets å ränder å bling bling, förutom vitt- tre set hade varit att ta i kände jag ;-) Har ju ändå ingen älskare eller pojkvän som får se det, men kanske på söndag.. Maybe a dejt... hehe. Mer avslöjar jag icke. Vet dock ej om han kommer få se så mycket då men det visar sig..

Imorgon är det middag och fest för Cindy som fyllde 30 igår. Köpte henne en skitsnygg Fiorelli handväska i present som hon blev glad över! Ska bli skitskoj imorrn, särskilt nu när jag har nya snygga skor och underkläder, det övre får bli kläder jag redan har!

Låter som jag är rik här, men det är jag verkligen inte, men den som spar han har.. till tråkiga da´r ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0