Spuck!

Allt gick bra igår hos Farbror Doktorn och jag kände mig glad efteråt. Konstigt att man blir glad av att bli sjukskriven, näe, det var inte det jag blev glad över, utan att äntligen träffa nån som studerat den här sortens depression i 10 år och som förstår utan att ifrågasätta vad det är, som en vanlig läkare gör. Utan att sitta som ett frågetecken och undra vad man pratar om..

Ska börja ljusterapin imorgon första gången. Tyvärr har han inte längre något eget ljusrum utan samarbetar med Solna Wellness Center i Solna C. Känns lite motigt att det är lite långt, eller ja, en halvtimmes resväg kanske, men det ska bli skönt att komma igång, även om jag kommer få spuck av att sitta på arslet i 2 timmar och försöka läsa eller vad jag nu ska hitta på under tiden. Kommer vara motigt också att ta sig upp, därför har jag bestämt mig för att jag börjar kl 14-16 och förmodligen kan jag få nån slags rytm och orka iväg till kl 10 nästa vecka. 2timmarX10 ska jag gå och sen hoppas jag att jag lever igen och kan komma tillbaka och jobba.  



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0