*schwiiing*

Efter några sms, en dusch och t-bana två stationer, satt jag vips i han med dom hasselnötsbruna ögonens soffa igen. Tittade in i dom vackra, pratade om livet, fick fotmassage och drack te. Ja, vi drack faktiskt te. ;-)
Somnade i en sked, utmattade av en passionerad motionsrunda i sänghalmen tidigt i morse och vaknade av hans närhet. Sov kvar och han tassade runt tyst som en mus i morse och sen lämnade han en söt liten lapp där det stod att jag skulle känna mig som hemma, ta vad jag ville till frukost och att han hoppades jag sovit gott.

Behöver jag avslöja att jag bokade av min ljusterapi idag?... Känner mig rätt nöjd och glad ändå idag.. ;-)

*schwiiing*

I got my mojo back!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Vem är denne mysteryman som får dig på så bra humör? Bra verkar han vara iaf. Kram!

2007-11-23 @ 19:00:19
Postat av: Leopardhonan

jag avslöjar inget ännu, eftersom killen i fråga inte vill inleda något förhållande just nu.. så det lär väl bara bli skit som vanligt, MEN BRA är han, så in i tusingen, det märker man. En sån jag behöver, så jag gör mitt allra bästa nu för att fånga han! ;-) kan ju alltid försöka. :)kram

2007-11-23 @ 22:46:57
Postat av: Agnetha

En rocker?

2007-11-23 @ 23:56:53
URL: http://williamojoline.blogg.se
Postat av: Leopardhonan

Så långt ifrån en rocker man kan komma SKÖNT nog.. han är NO och MATTE-lärare.. he he.. ;)

2007-11-24 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0