SaM-->I´m gonna miss u on the fridaynights!!!

NEEEEEEEJ inte SAM!!! Han fick ju inte åka nu...Precis när han börjar bli som bäst- även om han ser ut som han håller på bajsar ner sig när han sjunger- så e han läcker, sexig, HET! 

FAN vad ska man då kolla på på Idol? jo visst Daniel går väl an, och han kommer nog vinna hela skiten skulle jag tippa på.. Christoffer är också fin, Andreas har ju verkligen gått från halvpuckad med hockeyfrilla till en riktig jävla heting. Men Sam- vilka ögon, vilka läppar, vilken ståtlighet med sin längd, vilken underbar raspig röst.

[Bild: Sam tvingas lämna FOTO: Daniel Ohlsson]

I´m gonna miss u on the fridaynights.

Ikväll blev jag tårögd, av honom, Amanda och Marie.

Ibland är vanlig hederlig idol-tv riktigt bra tv, som ikväll när dom tog fram känslorna i sig själv och i mig.

Bra skit! ( hö hö)

Kommentarer
Postat av: Hon

Haha! Du är roooolig du ;)

2007-11-03 @ 10:57:06
URL: http://alteunderctrl.blogspot.com/
Postat av: Karin

När fy, inte Sam!! Jag är GLAD att han åkte ur jag :)

2007-11-03 @ 15:18:27
Postat av: Agnetha

Vilken helvetiskjävlakukbajssmak du har på killar. Du ä it kräsen du hell ;)

2007-11-03 @ 15:45:53
URL: http://williamojoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0