livet-känns-bara-piss-och-jag-vill-vara-ifred-kind-a-day

En gråtfärdig livet-känns-bara-piss-och-jag-vill-vara-ifred-kind-a-day har jag haft idag. Såklart idag av alla dagar. Suck. Klev upp vid 15 och insåg att jag fick ångest bara på att tänka på att sitta på ett utbildningsmöte med säkert 20 nya människor i Mary Kay-studion, så jag mailade och sa som det var och att jag inte kommer ikväll. Frågade om vi kanske kan gå igenom ytterligare bara hon och jag, dvs Sales Directorn, och kan hon inte det så kommer det nog gå bra ändå. Måste bara köpa lite handdukar, tops, hårband och andra tillbehör jag behöver inför mina visningar, ja och ett kvittensblock off course.

Blev lite gladare ikväll efter att jag hämtat mitt startpaket och mitt paket med min första order, så nu har jag haft en liten skönhetskväll här för mig själv. Läppmask, ansiktsrengöring+fuktighetskräm+ögonkräm, ansiktsbehandling, handbehandling och snart ska jag ta en dusch och prova cellulitkrämerna. Har även provat targeted action line reducer, helt fantastiskt, lägger sig i rynkorna i pannan och nu syns dom knappt. Så nu är jag på lite bättre humör, men ändå trött och seg och inte i nån vidare form.

Nä dusch nu och sen Prison Break och Dexter.

(Och du, glöm inte att boka in mig för en visning om du är sugen på att prova Mary Kay, världens ledande hudvårdsprodukter och kosmetika!  ;-) )

Kommentarer
Postat av: Ullis

Var länge sen jag var inne och läste på de bloggar jag länkat från min sida. Vad ska du göra på Mary Kay-studion? Nåt nytt jobb eller?

2007-11-15 @ 08:55:56
URL: http://www.metrobloggen.se/bajenbabe
Postat av: Leopardhonan

Jag är nu registrerad fristående hudvårdskonsult för Mary Kay, så e det. Men har inte kört igång än för jag har inte energin just nu, och orkar inte heller vara så överdrivet social just nu.. men det kommer väl. Det är extraknäck till att börja med, men går det bra kanske det blir mer av det, eller inget alls. (OCH du får väl för fan ta å börja LÄSA min blogg igen då.. om jag lovar att sluta skriva "man" istället för "jag".. ha ha..)jag såg nog.. ;)

2007-11-15 @ 14:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0