Förvirrad

Tröttheten gör mig inte bara trött, utan även förvirrad ibland..

Letade just jeansen jag hade på mig imorse när jag var till läkaren igen.. Leta, leta leta.. Inte i garderoben, inte över handdukshängaren i badrummet, inte i soffan, på stolen eller nånstans.. Helt bortslukade. Men hur i hela hel*etet kan ett par jeans jag nyss haft bara försvinna?

Jeansen återfanns efter många svordomar senare halvt som halvt inuti en av handväskorna bakom jackan. Vad tänkte jag med där?

*förvirrad var ordet*

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hahaha! Låter ju nästan som mog ju...Amnings- Alzheimer lider jag av just nu. Kommer inte ihåg nåt och är totalförvirrad...hehehe! Hoppas att du har det gött! Det har vi!

2007-11-14 @ 19:46:47
Postat av: Leopardhonan her self

ja nån slags trötthets-alzheimer är det allt... usch vad irriterad jag var innan jag hittade jeansjävlarna.. liksom nästan i handväskan.. HM??Jorå annars är det rätt bra nu, förutom tröttheten, men det ska åtgärdas med ljusterapi inom kort.! förstår att ni har det bra, mys m barnen å trevligt i snön :) kram!

2007-11-14 @ 22:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0