Tragik på högsta nivå.

Dagens tre stora frågor..

Varför hittar man inget att shoppa när man fått lön?

Idag var jag och Cindy i city. Vad kommer jag hem med? En duschkräm, en anticellulite-hudlotion, en liter lättmjölk, en minikeso och en godispåse.. Inte riktigt det jag ville komma hem med.. men alltid något..

Varför ser jag ut som en valross nuförtiden?

Jag börjar sakteligen närma mig 30 strecket. Det kan ha något att göra med hur jag ser ut, och jag kan alltid låtsas skylla ifrån mig på åldern.. Men förmodligen så har det mer att göra med att jag typ bara sover och äter under vinterhalvåret och får det extrema kolhydratsuget som jag har svårt att kontrollera.. så lagom till sommaren är jag inte direkt Fit For The Beach, utan snarare Fit For The Weighwatchers. Jag har blivit lat, slapp, omotiverad och tryckt i mig för mycket mackor helt enkelt. Därför ser jag ut som en valross. 


Varför börjar min rumpa formas efter datastolen?

Jag hade faktiskt en datafri dag igår. En hel dag utan internet och msn. Kan ni tänka er? Ni som jag förstår säkert då varför min rumpa inte tenderar att se ut som ett putande äpple längre  utan mer som något slakt med vingar som dallrar på sidorna.  Mmm så erotiskt.. Nä så fruktansvärt osexigt att jag funderar starkt på att göra något drastiskt som att köpa en träningsmaskin från tv-shop.. Man kan ju alltid prova. Lite får jag faktiskt skylla på Eriksdalsbadets cross-training-maskiner, dom är inte någon höjdare, inte alls lika behagliga och roliga som de maskinger gymmet i Hornstull hade.. Om man då jämför med förut när jag tränade och stod 20 minuter innan styrketräningen och 20 minuter efter om inte längre på denna gudomliga rump å lårmaskin.. Nu har jag inte stått där alls senaste året. Ja, ni kan tänka er som sagt. Detta måste åtgärdas snarast. Mår inte bra av att se mig själv så här. Inte det minsta roligt. Och jag börjar förstå människor som går upp i vikt och till slut bara struntar i det.. det är jobbigare att ta tag i än man tror när man väl sitter där..

Min f.d rumpa = ( I ) = snygg :)

Min nuvarande rumpa < I > = Inte snygg.. :´(




.Mitt liv börjar bli tragiskt..

Kommentarer
Postat av: Okänd

Dom flesta tjejers rumpor är fina som fan, och jag tror inte din rumpa har blivit så illa däran som du beskriver...
Och hur vet jag det...?
Jag är realist... :)

2007-05-26 @ 04:06:59
Postat av: Leopardhonan

Där ser man.. nä kanske inte sååå hemsk, men den har sett mycket mycket bättre ut i sina dagar..

2007-05-26 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0