Strin-Emil is da mään.

string emil  BMW



string emil micro Bikini Home

string emil Swim Naturpark

HA HA HA. Vem skulle inte vilja träffa på String-Emil nån dag, kanske i kön på Ica eller på Skansen?

Kollade in hans nya bilder å han är ju för kul... Måste nästan köpa en t-tröja med han.
ASGarv-

Här sitter jag och roar mig med String-Emil när Mary vill ha med mig på Kellys.. men jag orkar inte ikväll. Jobbat 4 nätter och klev upp kl 20 ikväll. Jätteseg och trött.. Men det här fick mig på bra humör.

Alltid lika kul med String-Emil, och det som får mig att skratta tills jag kiknar är ju att han är så seriös i det han gör men han verkar inte förstå hur patetiskt det är.. men tjänar pengar gör han säkert.

iaf. www.string-emil.de för er som behöver skratta av er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0